czwartek, 13 sierpnia 2015

WHITE BRA

Cześć wszystkim!
Ten jak i dwa kolejne posty również będą bardzo wakacyjne.


Wakacje spędzałam jak mogliście się dowiedzieć wcześniej w Bułgarii, dokładniej w Primorsku.
Byłam negatywnie nastawiona do tego miasta, słyszałam że mało się tam dzieje, jednak po pierwszym rozeznaniu całkowicie moje zdanie się odwróciło. Dogadać się było ciężej niż rok temu (Słoneczny Brzeg), na szczęście rodzice co nieco pamiętali z młodzieńczych lat język rosyjski, po krótkim czasie również i ja potrafiłam się dogadać co ułatwiło nam pobyt.









 Stanik- H&M, Spodenki- targ, Zegarek- TIMEX

11 komentarzy:

  1. jaka chudzina i jaka opalona! :)
    zazdroszczę Ci, nigdy w życiu nie byłam jeszcze w takim kraju, ani podobnym.
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne zdjecia. Taki brzuch to moje marzenie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wakacyjne zdjecia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia!
    xoxo,
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/04/yellow-sunny-mind.html

    OdpowiedzUsuń
  5. HEJ! BArdzo spodobał mi się Twój blog, dlatego nominowałam Cię do LBA ! Zapraszam Emotikon smile
    www.sophiee-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten stanik :) Piękne zdjęcia !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten sam strój, ale opalanie się w nim nie było dobrym pomysłem haha :D ładne widoki

    agataosinska9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń