poniedziałek, 27 lipca 2015

RECENZJA: Pędzle Nanshy

Hej wszystkim!
Dzisiaj przychodzę do Was z moja pierwszą recenzją! Będą to pędzle i gąbeczka z firmy Nanshy.
 

Firma Nanshy jest od kilku lat wiodącą na rynku w Wielkiej Brytanii, zajmuję się dystrybucją akcesoriów do wizażu, sprzedażą materiałów kosmetycznych oraz pielęgnacyjnych.
Zamówiłam dwa pędzle z białymi rękojeściami:


1. Pędzel do pudru






2. Pędzel do bronzera 







 Oba pędzle dobrze się używa, mają włosie bardzo delikatne, rękojeść wygodny, włoski nie wypadają od podstawy co jest ważne. Dodatkowo przysłali mi gąbeczkę do podkładu:




SZCZERZE MOGĘ WAM POLECIĆ FIRMĘ NANSHY!
Pędzle i gąbeczkę możecie kupić na:








2 komentarze:

  1. Już od dłuższego czasu zastanawiam się nad ta gąbeczkę i może w końcu się na nią zdecyduję :)
    Masz świetnego bloga,obserwuję.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://ziajka98.blogspot.com (dawniej p-zalewska.blgospot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie czy te gąbeczki na prawdę są takie rewelacyjne jak o nich się mówi ;)

    Zapraszam na mojego bloga o tematyce beauty: http://catherine-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń